Wymiany i zwrot
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas K-Parts B.V., De Ren 4, 6562 JH Groesbeek (NL), +31 (0)88 011 8400, kontakt@k-parts.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo inforomacje dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Masz prawo zwrócić swoje zamówienie lub jego część w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny – zgodnie z tzw. prawem odstąpienia od umowy.
Po otrzymaniu zwróconego produktu, dokonamy zwrotu pełnej kwoty zakupu w ciągu 10 dni roboczych na konto, z którego została opłacona zamówienie.
Produkt uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem
Prosimy o sprawdzenie zamówienia zaraz po jego otrzymaniu.
Jeśli Twoje zamówienie jest uszkodzone, wadliwe albo dostarczony produkt wyraźnie różni się od zamówionego, zgłoś to poprzez poniższą procedurę zwrotu. K-Parts zapewnia bezpłatną wymianę lub ponowną dostawę takich produktów.
Nie używaj błędnie dostarczonych artykułów – tylko produkty nieużywane kwalifikują się do darmowej wymiany. K-Parts nie jest zobowiązane do wymiany artykułu, jeśli różnica jest zbyt mała, aby uzasadniała jego wymianę.
Procedura zwrotu
1. ZGŁOSZENIE
Zgłoś zwrot w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić, i określ preferowaną metodę zwrotu.
2. PAKOWANIE
Spakuj produkty wraz z formularzem zwrotu. Naklej etykietę zwrotną na paczkę i usuń starą etykietę adresową.
Użyj zawsze dodatkowego kartonu – nie naklejaj taśmy ani etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie produktu.
3. WYSYŁKA
Nadaj paczkę w punkt odbioru paczek, albo odeślij ją inną wybraną metodą (w zależności od wybranej opcji zwrotu). Zwroty należy kierować na adres naszego centrum przyjęć: K-Parts, De Ren 4, 6562 JH Groesbeek (NL).
Zalecamy jednak, aby zawsze najpierw zgłosić zwrot w naszym portalu, aby otrzymać odpowiednią etykietę zwrotną.
4. ZWROT PŁATNOŚCI
Po przyjęciu zwrotu przez nasze centrum dystrybucyjne otrzymasz zwrot pieniędzy lub skorygowaną fakturę Klarna w ciągu 10 dni roboczych.
