Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie.

Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana.

Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts.

Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie. Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana. Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts. Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

chevron-down
Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.
chevron-down
Ciasteczka statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze stron internetowych, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar onder andere Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Oleje i smary

Geen brommer of scooter draait soepel zonder smering. Met de juiste olie in je scooter zorg je ervoor dat onderdelen zoals de transmissie, het motorblok en de voorvork goed blijven functioneren. Verder is het aan raden om ook de kogellagers goed te smeren. Dat doe je met kogellagervet van K-Parts. Voor elk onderdeel vind je bij ons de benodigde olie voor je scooter. Je hebt in onze webshop een ruime keuze uit diverse topmerken, zoals Kroon, Castrol, Eurol en Voca Racing. Bestel eenvoudig online en profiteer van onze snelle levering!

Olej do skutera 2-takt

Jeśli szukasz oleju do swojego skutera z silnikiem 2-taktowym, to K-parts jest idealnym miejscem dla Ciebie! Zalecamy, aby przy wyborze wziąć pod uwagę sposób, w jaki korzystasz ze swojego skutera. Nie jesteś miłośnikiem prędkości, ale przede wszystkim lubisz jeździć po mieście i poza nim? W takim razie nasz olej syntetyczny lub półsyntetyczny będzie w zupełności wystarczający. Dodatkowo mamy specjalny olej do skutera z silnikiem 2-taktowym, który może być używany w wyścigach. Ten olej 2-takt zapewnia optymalne osiągi nawet w wysokich temperaturach. Na uderzenia, które Twój skuter musi znosić, możesz u nas łatwo zamówić odpowiedni olej do widelca… i oczywiście wysokiej jakości amortyzatory!

Olej do skutera 4-takt

W większości nowych modeli skuterów procesy spalania i smarowania są dwoma różnymi procesami. Olej do skutera z silnikiem 4-taktowym zapewnia odpowiednie smarowanie silnika. Specjalnie do przekładni znajdziesz u K-parts olej do przekładni. Również do smaru do łożysk kulkowych możesz zajrzeć do naszego sklepu internetowego. Te środki smarne możesz łatwo zamówić razem z olejem do swojego skutera z silnikiem 4-taktowym. W naszej szerokiej ofercie mamy wszystko, co potrzebne do serwisu skutera! Sprawdź nasze atrakcyjne ceny i zamów online swój olej 4-takt oraz akcesoria!

Jaki olej do skutera 4-takt?

Do skutera 4-taktowego często używa się oleju 10W-40 i/lub 5W-40. W przypadku skutera 4-taktowego ważne jest, aby regularnie wymieniać olej. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasz blog ‘Sprawdzanie i wymiana oleju w skuterze.

Jak często uzupełniać olej w skuterze 4-takt?

To zależy głównie od Twojego użytkowania. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać poziom oleju. Najlepiej zrobić to przy ciepłym silniku. Gdy silnik jest ciepły, olej staje się bardziej płynny i poziom pomiaru będzie niższy niż gdy silnik jest jeszcze zimny.