Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie.

Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana.

Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts.

Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie. Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana. Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts. Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

chevron-down
Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.
chevron-down
Ciasteczka statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze stron internetowych, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar onder andere Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Obsługa klienta

 

Dostawa
Kiedy otrzymam moje zamówienie? chevron-down
Jakie metody wysyłki mogę wybrać? chevron-down
Jakie są koszty dostawy mojego zamówienia? chevron-down
Nie złożyłem zamówienia, ale otrzymałem paczkę. chevron-down
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem paczki? chevron-down
Otrzymałem moje zamówienie lub jego część uszkodzoną – co mam zrobić? chevron-down
Czy mogę otrzymać moje zamówienie pod inny adres niż domowy? chevron-down
View all
Zamówienie
Czy mogę jeszcze zmienić moje złożone zamówienie? chevron-down
Nie wiem, jakie części są mi potrzebne – gdzie mogę uzyskać pomoc? chevron-down
Jak złożyć zamówienie w K-Parts? chevron-down
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. chevron-down
Co mogę zrobić, jeśli przez pomyłkę zamówiłem niewłaściwy produkt? chevron-down
Czy mogę jeszcze anulować moje zamówienie? chevron-down
Nie otrzymałem numeru track & trace. chevron-down
Co zrobić, jeśli moje zamówienie nie jest kompletne? chevron-down
Gdzie znajdę potwierdzenie zamówienia i fakturę VAT do mojego zamówienia? chevron-down
View all
Wymiana i zwroty
Czy mogę zwrócić moje produkty? chevron-down
Jak mogę zwrócić moje produkty? chevron-down
Czy muszę płacić za odesłanie zwrotu? chevron-down
Gdzie mogę nadać mój zwrot? chevron-down
Jak powinienem zapakować mój zwrot? chevron-down
Skąd wiem, czy mój zwrot dotarł poprawnie? chevron-down
Jak szybko zostanie przetworzony mój zwrot? chevron-down
Jak szybko zostaną zwrócone moje pieniądze? chevron-down
Czy mogę wymienić moje zamówienie? chevron-down
Czy mogę zlecić odbiór osobisty mojego zwrotu? chevron-down
View all
Płatność
Jakie są dostępne metody płatności? chevron-down
Czy mogę zapłacić za zamówienie później (płatność odroczona)? chevron-down
Otrzymałem przypomnienie o płatności od Klarna. chevron-down
View all
Gwarancja i naprawy
Czy mam gwarancję na zamówione produkty? chevron-down
Jak długo mam gwarancję na zamówione produkty? chevron-down
Jak mogę odesłać produkt do naprawy? chevron-down
Czy mój uszkodzony produkt może zostać naprawiony? chevron-down
Jak długo trwa naprawa? chevron-down
View all
Promocje i kody rabatowe
Czy mogę kupić w K-Parts bon podarunkowy? chevron-down
Jakie specjalne promocje są dostępne w K-Parts? chevron-down
Jak mogę wykorzystać kod rabatowy? chevron-down
View all
Moje konto
Jak założyć konto? chevron-down
Do czego służy konto w K-Parts? chevron-down
Nie mogę zalogować się na moje konto. chevron-down
Nie mogę utworzyć konta. chevron-down
View all
Dostępność
Nie mogę zamówić produktu przez stronę. Czy jest on dostępny na stanie? chevron-down
Nie mogę znaleźć produktu na waszej stronie. Czy możecie go sprowadzić? chevron-down
Czy K-Parts może sprawdzić, kiedy dany produkt będzie ponownie dostępny? chevron-down
View all
Kontakt
Jak długo muszę czekać na odpowiedź na wiadomość? chevron-down
W jakie dni i godziny mogę skontaktować się z K-Parts? chevron-down
View all

 


Zadzwoń do nas (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)

Możesz napisać do nas 24 godziny na dobę za pomocą poniższego formularza.

Dni robocze między 09:00 a 22:00
Sobota między 09:00 a 18:00

czas oczekiwania: 5 minut

0031 (0)88 - 0118400

Uwaga: Nasza obsługa klienta jest niedostępna w następujące dni świąteczne:

 - Pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia

 - Drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia

 - Nowy Rok

Abyśmy mogli jak najlepiej Ci pomóc, prosimy o podanie jasnych i szczegółowych informacji, a w razie potrzeby dołączenie jednego lub kilku załączników. Dążymy do tego, aby odpowiedzieć na Twoje zapytanie w ciągu 1 dnia roboczego. Pamiętaj, że jeśli wyślesz to samo zapytanie wielokrotnie lub prześlesz dodatkowe wiadomości, Twoje zgłoszenie zostanie ponownie umieszczone w kolejce. Może to wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź.

PL Kontakt