Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie.

Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana.

Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts.

Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań.

Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

Cookies

Aby strona działała prawidłowo, zawsze umieszczamy funkcjonalne pliki cookie. Chcemy także umieszczać pliki cookie, aby Twoja wizyta w K-parts była łatwiejsza i bardziej spersonalizowana. Dzięki tym plikom cookie my i strony trzecie możemy śledzić i gromadzić Twoją aktywność w obrębie i poza K-parts. Pozwala to nam i podmiotom trzecim dostosowywać naszą stronę, aplikację i reklamy do Twoich zainteresowań. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce plików cookie.

chevron-down
Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych. Celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i angażujące dla poszczególnych użytkowników, a tym samym bardziej wartościowe dla wydawców i zewnętrznych reklamodawców.
chevron-down
Ciasteczka statystyczne pomagają właścicielom witryn zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający korzystają ze stron internetowych, poprzez anonimowe gromadzenie i raportowanie informacji.
chevron-down
Geeft toestemming voor het verzenden van gebruikersgegevens met betrekking tot advertenties naar onder andere Google.
chevron-down
Geeft toestemming voor gepersonaliseerde advertenties.
chevron-down
Voorkeurscookies stellen een website in staat om informatie te onthouden die de manier waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, verandert, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Cilinder MVT Iron Max 75cc Derbi D50B0 (vanaf 2006)

Brak w magazynie

Opis

MVT IRON MAX

Verhoog de prestaties van uw motor met de MVT Iron Max Cilinder. Deze hoogwaardige cilinder is speciaal ontworpen met 5 poorten waaronder een brede uitlaatpoort voor maximale kracht en efficiëntie, ideaal voor dagelijks gebruik.

De MVT Iron Max Cilinder heeft een geavanceerd ontwerp dat zorgt voor een optimale lucht- en brandstofmix, wat resulteert in een verbeterde verbranding en meer vermogen.

Door het gebruik van hoogwaardige materialen is de cilinder goed bestand tegen hoge temperaturen en slijtage, waardoor de cilinder langer meegaat en betrouwbaar blijft onder zware omstandigheden.

Deze cilinder kan met een normale slag krukas gebruikt worden.

Merk: MVT
Type: Iron Max
Maat: 48.5mm
Cilinderinhoud: 75cc
Koeling: Watergekoeld
Materiaal: Gietijzer
Pistonpen: 12mm
Inclusief: Zuiger, Pakkingset, Cilinderkop

Past op o.a

Derbi Euro 3 (D50B0)
Aprilia RS4 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Aprilia RS 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Aprilia RX Enduro 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Aprilia SX SM 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi GPR Nude 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi GPR Racing 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi GPR Racing II 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda R DRD Pro 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda R DRD Racing 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda R DRD X-Treme 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda R X-Race 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda R X-Treme 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM DRD Evo 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM DRD Pro 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM DRD Racing 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM DRD X-Treme 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM X-Race 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Derbi Senda SM X-Treme 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Gilera RCR 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Gilera RCR Racing 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Gilera SMT 50cc 2 Takt LC (D50B0)
Gilera SMT Racing 50cc 2 Takt LC (D50B0)

Specifications

Numer artykułu MVT-IM20
Marka MVT
technika silników 2t
Typ silnika Derbi 50cc 2t D50B0 (od 2006)
Pojemność 75cc
Chłodzenie LC (LC)
Sworzeń tłoka 12mm
średnica cylindra Ø 48mm
Zawór wydechowy Owalne wydechowe porty
Wypusty spustowe 5

Opinie

Cilinder MVT Iron Max 75cc Derbi D50B0 (vanaf 2006)

Cilinder MVT Iron Max 75cc Derbi D50B0 (vanaf 2006)